woensdag 13 maart 2013

Manos del Uruguay

 
Fairtrade is een manier van zaken doen wat ik op handen draag! Wanneer het mogelijk is om je product op een fairtrade manier te laten produceren, vind ik dat je dit zeker moet doen.
Tegenwoordig zijn er steeds meer initiatiefnemers op het gebied van fairtrade en gelukkig zonder geitenwollensokken gehalte.
Fairlabelz is ook zo'n voorbeeld; het is een online boutique met hippe chique poncho's, tassen en sieraden. Love it.....vooral die poncho's!
Dat is een voordeel van deze kou.....kan ik mijn Manos del Uruguay poncho nog even doordragen;-)
Ik draag hem graag als jas, omdat ik een dikke winterjas vervelend vind zitten in de auto. Maar de poncho is ook heerlijk voor thuis en ik heb hem bijna altijd om wanneer ik achter de laptop zit te werken.
 
Love.

Annemarie

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen